Новини
  Анонси/оголошення

Конференції УАУІ

Академічне життя

Нові книжки

 
Публікації
  За участі/підтримки УАУІ

Публікації членів УАУІ

Усні історії

Практикум

 
Проекти
  За участі/підтримки УАУІ

Проекти членів УАУІ

Центри усної історії

 
  Буськ-Красне

Бердичів

Київ

Тернопіль

Львів

 
Члени
  Члени Асоціації

Статут

Форма заяви

 
Ресурси
  Асоціації усної історії

Бібліографія

Етика і копірайтинг

Цитатник

 
  Знайдіть нас у Facebook
 
  Карта сайту

 

Грінченко Г. Г. Усна історія: Методичні рекомендації з організації дослідження: Для  студентів і аспірантів. — Х.: Харківський національний університет імені  В. Н. Каразіна, 2007. — 28 с.

 

Методичні рекомендації з організації усноісторичних досліджень орієнтовані на студентів і аспірантів — представників всіх дисциплін, які у своїй практиці застосовують метод усної історії або так чи інакше працюють з отриманими методом інтерв’ювання джерелами, та включають такі позиції: рекомендації з розробки концепції дослідження й обґрунтування необхідності залучення до нього інтерв’ю-спогадів; пропозиції щодо вибору респондентів з урахуванням шляхів їх пошуку, а також вирішення проблеми репрезентативності їх вибірки; варіанти можливих інтерв’ю та пропозиції щодо їхньої схеми, співпраці інтерв’юера й респондента в безпосередній «ситуації інтерв’ю», а також упорядкування матеріалів дослідження (складання супровідної документації, транскрипції й атрибуції усноісторичних джерел).

Зміст


Вступ .................................................................................................4
1. Обґрунтування дослідження  ......................................................7
2. Вибір респондентів  .....................................................................8
3. Пошук респондентів  ...................................................................9
4. Вибір типу інтерв’ю  ....................................................................11
5. Розробка схеми інтерв’ю  ...........................................................13
6. Технічна підготовка до інтерв’ю  ................................................15
7. «Ситуація інтерв’ю»  ...................................................................16
8. Супровідна документація  ..........................................................18
9. Транскрипт інтерв’ю  ...................................................................20
Рекомендована література .............................................................22

Додаток 1
Приклад паспортного листа до інтерв’ю ........................................25

Додаток 2
Приклад договору на проведення інтерв’ю  
й зберігання його фонозапису  ........................................................26
Приклад угоди на зберігання й використання  
транскрибованої копії інтерв’ю  .......................................................27

 

Повний текст у форматі pdf.-

  Останні матеріали:

Усноісторичні проекти Меморіального музею тоталітарних режимів «Територія Терору», м. Львів
Центр усної історії та біографістики при кафедрі новітньої історії України імені Михайла Грушевського Львівського національного університету імені Івана Франка
Архів Інституту Історії Церкви Українського Католицького Університету
Вільча - переселене село
Участь УАУІ у зйомках документального фільму про історію та партнерство між містами Зінген (Хоентвіль), Німеччина, та райцентром Кобеляки Полтавської області
  Найбільше читають:

В горах Афгана… / Н. В. Бривко (вступ. сл.). – Донецк: ООО «Східний видавничий дім», 2014. – 274 с.
Джерела пам’яті. Історико-краєзнавчий альманах. Випуск 3: «Та не дарма були ми на землі…»
Wiktoria Kudela-Świątek. Odpamiętane: o historii mówionej na przykładzie narracji kazachstańskich Polaków o represjach na tle narodowościowym i religijnym. Kraków: Universitas 2013, 372 pp. + CD
A Research Introduction to the Holocaust in the Soviet Union
Call for papers "GALICIA IN MOTION‐ PERCEPTIONS, ENCOUNTERS, ENTANGLEMENTS". Deadline: 15 September 2014
  Резерв

Підписатися на новини
Задати питання
Висловити свою думку
 

  Copyright © Українська асоціація усної історії