Новини
  Анонси/оголошення

Конференції УАУІ

Академічне життя

Нові книжки

 
Публікації
  За участі/підтримки УАУІ

Публікації членів УАУІ

Усні історії

Практикум

 
Проекти
  За участі/підтримки УАУІ

Проекти членів УАУІ

Центри усної історії

 
  Буськ-Красне

Бердичів

Київ

Тернопіль

Львів

 
Члени
  Члени Асоціації

Статут

Форма заяви

 
Ресурси
  Асоціації усної історії

Бібліографія

Етика і копірайтинг

Цитатник

 
  Знайдіть нас у Facebook
 
  Карта сайту

 

Грінченко Г. Г. Усна історія: Методичні рекомендації з організації дослідження: Для студентів і аспірантів. — Х.: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2007. — 28 с.

Грінченко Г. Г. Усна історія: Методичні рекомендації з організації дослідження: Для  студентів і аспірантів. — Х.: Харківський національний університет імені  В. Н. Каразіна, 2007. — 28 с. Методичні рекомендації з організації усноісторичних досліджень орієнтовані на студентів і аспірантів — представників всіх дисциплін, які у своїй практиці застосовують метод усної історії або так чи інакше працюють з отриманими методом інтерв’ювання джерелами, та включають такі позиції: рекомендації з розробки кон- цепції дослідження й обґрунтування необхідності залучення до нього інтерв’ю-спогадів; пропозиції щодо вибору респондентів з урахуванням шляхів їх пошуку, а також вирішення проблеми репрезентативності їх вибірки; варіанти можливих інтерв’ю та пропозиції щодо їхньої схеми, співпраці інтерв’юера й респондента в безпосередній «ситуації інтерв’ю», а також упорядкування матеріалів дослідження (складання супровідної документації, транскрипції й атрибуції усноісторичних джерел).

Читати далі



Робоча програма навчальної дисципліни «Усна історія: метод, методологія, джерело» для спеціальності «Історія», укладачка - Стяжкіна О. В., професор кафедри історії слов’ян, д.і.н.

Робоча програма навчальної дисципліни «Усна історія: метод, методологія, джерело» для спеціальності «Історія», укладачка - Стяжкіна О. В., професор кафедри історії слов’ян, д.і.н. Мета курсу - дати базові знання по історії, методології, історіографії, теорії усної історії. З практичних знань в курс входять аспекти інтерв'ювання: уміння складати запитальник і задавати питання, навички опрацювання, джерелознавчого аналізу, прийомів історичної і текстології критики документів усної історії, використання їх в наукових дослідженнях, публікаціях. За результатами вивчення курсу студенти мають вміти: розробляти проблемну тематику і питання до інтерв’ю, розрізняти види опитування, знаходити відповідного респондента і правильно домовлятися з ним про співпрацю, оволодіти практикою транскрибування, інтерпретації та презентації матеріалів, створити власне усне джерело, підготувати наукову чи науково-методичну публікацію та /або включити усне джерело у тканину магістерської роботи.

Читати далі




  Останні матеріали:

Міжнародна освітня поїздка до Гданська
Obertyn, Обертин, אבערטין – opowieści o życiu miasteczka / оповіді про життя містечка
Жінки Центральної та Східної Європи у Другій світовій війні : Гендерна специфіка досвіду в часи екстремального насильства
Міжнародна наукова конференція «Геноциди, масові вбивства та депортації на українських землях під час Другої світової війни: як працювати з джерелами», 17-19 квітня 2018 року
Вільча – переселене село
  Найбільше читають:

Вільча - переселене село
В горах Афгана… / Н. В. Бривко (вступ. сл.). – Донецк: ООО «Східний видавничий дім», 2014. – 274 с.
Джерела пам’яті. Історико-краєзнавчий альманах. Випуск 3: «Та не дарма були ми на землі…»
Wiktoria Kudela-Świątek. Odpamiętane: o historii mówionej na przykładzie narracji kazachstańskich Polaków o represjach na tle narodowościowym i religijnym. Kraków: Universitas 2013, 372 pp. + CD
A Research Introduction to the Holocaust in the Soviet Union
  Резерв

Підписатися на новини
Задати питання
Висловити свою думку
 

  Copyright © Українська асоціація усної історії